domingo, 24 de julio de 2011

Cursa d'Òrrius 10.5 Km 23/07/2011

És la primera vegada que faig una cursa a la tarda, exactament a les 19:30 hores, el meu objectiu era baixar d'1 hora. De la colla "Trepitjant patètic" érem: En Moi, en Manel, en Pol, La Iol (acompanyada per en Carles) i jo mateix, l'Eva no ha pogut córrer per culpa d'una petita lesió. La veritat és que em trobava perfecte i ens situem a la sortida faltant uns 5 minuts i van tenir la sorpresa que van donar la sortida faltant 2 minuts per l'hora prevista. L'ordre d'arribada jo el tenia claríssim i així va ser: 1er. Moi 41 minuts, 2on. Manel 47, 3 er. Pol 50, 4 art. jo 54 i per últim la Iol i en Carles (que anaven de passeig) uns 55. L'amic Toni Gris veí d'Òrrius i amic billarista també va acabar la cursa en 1 hora 6 minuts, que no està gens malament per una persona que només corre aquesta cursa en tot l'any.
Aquí us deixo unes fotos que la colla dels "Maima", exactament en Jaume Llibre, ha penjat a la seva web:
  
En Moi a la dreta
En Moi arribant
  
En Manel al fons de negre



En Pol en mig de dos corredors

Jo de blau a l'esquerra

La Iol

La Iol i en Carles

El crack d'en Toni Gris



No hay comentarios:

Publicar un comentario