martes, 26 de julio de 2011

Sortida CACO (Caminar i córrer) Mataró-Canet de Mar (per muntanya) 26/07/2011

Aprofitant que són les festes de la ciutat (Les Santes), en Manel i jo decidim fer una sortida de preparació per la Matagalls-Montserrat dels dies 18-19 de setembre.
Són les 5:30 de la matinada i passem per davant del Parc Central on feien la ruixada de la Nit Boja de la festa major. Anem caminant fins la benzinera de l'antiga discoteca Dara i demanem dos cafès.
El primer poble Argentona, agafem la riera direcció a Dosruis i posteriorment un altra riera que ens portarà fins a Canyamars. La pujada per la riera ha estat molt pesada degut a la sorra.
Entrem a Canyamars per darrere del camp de futbol i enfilem camí cap a la Creu de Rupit, camí de pujada que se'm fa molt llarg. Un cop a la Creu baixem direcció Arenys de Munt i a uns 50 metres de la baixada a l'esquerra entrem en un corriol (per cert maquíssim), que posteriorment es converteix en pista (GR 83) fins a Collsacreu on parem per menjar un bocata i descansar, uns 15 minuts. Seguim direcció Cal Paraire (foto)
pel GR 83 passant pel Pla de les Bruixes i el Pla de Carcasès. Abans d'arribar a Cal Paraire agafem un camí que ens porta a Sant Iscle que en sembla que enllaça amb el GR 5.
A Sant Iscle parem 10 minuts per comprar una ampolla d'aigua. Segons marcava la ruta del GPS d'en Manel havíem d'agafar el Camí de Canet, que després de portar 40 Km aproximadament ha estat una putada amb una pujada molt dura (foto)
La pujada de la "putada"
d'uns 4 Km amb posterior recompensa de 3 Km de baixada fins al passeig de Canet on ens hem pres dues cerveses (foto a sota).
Per tornar a Mataró ho hem fet en tren.

Una sortida de 47 Km en un temps de 7 hores i 30 minuts

La recompensa final (genial)