domingo, 20 de febrero de 2011

Sortida pel Litoral Serralada Diumenge 21/02/2001

Gran sortida la d'avui amb l'amic Manel que cada dia té la Marató més a prop. Hem anat de Mataró fins Argentona en el seu Jeep i l'hem deixat a la muntanya que hi ha per d'amunt de l'antic Hotel Solé. Comencem a pujar aproximadament a les 9.15 h. direcció a la Creu de Can Boquet tot pujada per pista, la veritat és que hem pujat a un ritme molt suau parlant de billar i altres. Arribem a la Creu de Can Boquet girant a la dreta cap a Sant Bertomeu amb menys d'una hora (Per cert escoltàvem els cotxes de la fòrmula 1 del circuit de Montmeló). A la dreta les dues fotos que hem fet a Sant Bertomeu.

L'itinerari se'ns fa curt i decidim seguir més endavant i creuem la carretera de La Roca, direcció a la Font de la Mansa (corriol dur però maco) que al principi és de pujada durant uns 300 metres i posteriorment de baixada fins a La font. Pels voltants de La font vam veure un cartell indicant  MATARÓ a la dreta, i decidim que un altre dia passaríem per allí. En Manel em fa una foto al costat del rètol de la font i decidim pujar cap a Sant Bertomeu. Caram quina pujada, ha estat una de les més durilles juntament amb la pujada a Burriach des de Cabrera.

D'arribada a Sant Bertomeu ens fem les fotos que hi ha a dalt i fins La creu de Can Boquet, se'm fa una mica llarg.
Girem a l'esquerra direcció Argentona i de baixada en Manel apreta una mica i jo el segueixo com puc. Baixant m'adono de la pujada que hem fet al principi bestial i l'hem pujat com si res.
Segurament aquesta sortida de  2 hores 15 minuts haurem fet entre 22 i 24 Km. Una sortida genial !!