domingo, 24 de abril de 2011

(24/04/2011) Sortida: Collada de Parpers-Santuari del Corredor pel GR 92

Avui m'he llevat a les 6:45 per anar amb en Manel i en Moi a la Collada de Parpers (Jabalí de Oro) amb el Jeep d'en Manel. Hem arribat a les 8 h. aproximadament i després de fer els estiraments agafem el GR 92 direcció el Corredor. Quan portàvem uns 38 minuts ens hem trobat una torre, que jo la havia conegut com la Torre del Moro i ara li diuen la Torrassa de Llinars, crec que fa uns 35 anys que la vaig visitar amb el cole i, si no recordo malament, no era tan alta.

Seguim camí i arribem a Can Bordoi en 58 minuts (Com sempre el Manel i en Moi esperant-me, ja que ells són molt més ràpids que jo). Creuem la carretera i comencem a pujar pel GR 92 al Santuari, una pujada un pèl durilla com podeu veure en aquestes fotos fetes abans d'arribar al Santuari.

Amb 2 hores clavades arribo al Santuari del Corredor amb una boira, que la feinada que he tingut per trobar el Manel i en Moi, que feia una estoneta que ja havien arribat. Aquí teniu una foto dels "tres cracks tres" bé dos cracks i mig i un ciclista que passava per allà.
 Decidim baixar per la creu de Rupit una baixada força pronunciada fins arribar a Sant Martí de Mata, tallant pel corriol que et porta fins a la font del Pericó i per darrera de la font a la Rda. Països Catalans. El temps total ha estat de 3 hores i 30 minuts. Exactament no ho sé però haurem fet uns 29 o 30 Km. Bon entrenament per la cursa del dia 29 de Maig (La Trail de Sant Esteve de 27 Km)