domingo, 11 de diciembre de 2011

La mitja de Mataró 04/12/2011

Gran repte el que volia assolir en aquesta cursa : baixar d'1hora i 50 minuts. Cal dir que aquesta cursa anava dedicada a la meva cosineta Vicky Cruz.
Vicky Cruz Monterrey
La colla dels trepitjant, en Moi, l'Eva, en Manel, jo i la nova incorporació, en Jaume Oranies, hem quedat a les 9 hores a les instal·lacions del Club Billar Mataró, situat al carrer Los Álamos (a 3 minuts de la sortida caminant). Només arribar, l'Eva ha de tornar a casa a buscar el xip, a les 9:30 anem cap al parc municipal a escalfar una mica. Ens plantem tots a la sortida i l'Eva i jo ens posem l'un al costat de l'altre. Els primers 5Km passem tots dos en 24:27,
en el Km 9 aproximadament començo a deixar-la enrere passant el Km 10 en 50 minuts, començo a pensar que puc baixar de l'1:50. del Km 10 al 15 segueixo a bon ritme i faig 30 segons més que en el 10. Després de passar la Procter, enfilant la N-II veig que em comencen a passar corredors, està clarísim el parcial que faig del 15 al 20 és de 28 minuts. Resta un 1 Km per arribar, la ronda Cervantes i Rda. Alfons X les faig en 5 minuts, apretant tot el que puc donar per aconseguir un rècord personal de 1:49:54, quasi 4 minuts menys que l'any passat, quedant el 135 de la meva categoria i el 1355 de la General.
Tots els corredors de la colla Trepitjant van fer rècord menys en Jaume, que estava una mica enfadat. Vull destacar el temps de la meva companya de sortides (sempre anem junts en els entrenaments) que va entrar només a dos minuts darrere meu.
Josep Cruz 1:49:54
Moisés Rosell 1:24:46






Eva Martínez 1:51:27
Jaume Oranies 1:29:47

Manel Bancells 1:34:29


No hay comentarios:

Publicar un comentario