domingo, 6 de noviembre de 2011

1ª Cursa de muntanya de Girona 24 Km 03/11/2011

Foto: María García
Ja esperàvem tenir un dia de pluja, pluja i més pluja, però als que ens agrada la muntanya sabem que correrem igualment en sec que en mullat. El punt de reunió ha estat el Club Billar Mataró a les 5:45 érem en Manel, L'Eva en Moi i jo per fer un cafetó abans de marxar cap a Girona. Arribem a les 7:30 (plovent) i el primer que fem es anar a buscar els pitralls i els xips de la cursa. Decidim baixar pels carrers estrets de la catedral a fer un cafè, tornem al punt de sortida a les 8:30. Es dóna la sortida a les 9:02 i L'Eva i jo anem junts fins el cim de Puig Estela Km 5 i posteriorment no la tornaré a veure fins l'arribada. Des de el Km 10 (Font d'Alau) fins el Santuari dels Àngels Km 15 vaig creuar rius per damunt dels genolls (3 o 4), bassiots, fang i no parava de ploure. La pujada més dura ha estat la del Km 12.7 fins el Km 15 dels Àngels, que ha estat una veritable paret quasi vertical que l'havies de pujar grimpant. Una vegada a dalt, ens trobem amb l'únic control de la cursa. Ja estic al Km 15 i resten 9 Km quasi tots de baixada. En la baixada només avanço a 2 o 3 corredors pensant que per darrere meu hi hauria una vintena més (cosa que no es així) perquè al final van entrar 9 corredors per darrere meu. Arribo a la meta de Girona amb un temps discret (però satisfet) de 3:33:11 i darrere meu l'Eva 3:43:53.
Foto: David Calvet
El temps d'en Moi espectacular com sempre 2:19:02 entrant el 35 classificat de la general.
En Manel ha millorat moltíssim respecte a la cursa de Sant Esteve, personalment crec que ha estat espectacular 2:39:28, Gairebé m'ha tret un hora (exactament 54 minuts).
He gaudit moltíssim i també he patit, no havia corregut mai en aquestes condicions tant difícils: molta pluja, riuades, bassiots, molt de fang, pujades dures i baixades molt tècniques.

Ara per la Mitja de Mataró 04/12/2011






1 comentario:

  1. Felicitats Josep! Difícil cursa amb pluja i mal temps, però ben resolta.

    Sí, ara a per la mitja de Mataró, allà ens veiem!

    Salut!

    ResponderEliminar