domingo, 2 de octubre de 2011

Sortida Muntanya i asfalt 22 Km 02/10/2011

L'Eva i jo
Avui diumenge, només hem pogut sortir 3 de la colla "Trepitjant patètic" L'Eva, en Manel i Jo. A les 7:15 fèiem el cafè al bar Angi dels Països Catalans. A les 7:30 anem direcció al cementiri de les valls, després del cementiri ens trobem amb un rierot que ens porta a la pista del camí de la granja on posteriorment agafarem el corriol de l'esquerra que ens porta a l'Oasis d'Argentona, aquest corriol no passa pel costat de la casa, el de la dreta sí. Arribem a dalt i tornem a baixar per la pista fins la riera d'Argentona.

En Manel i jo


Arribem a la rotonda del Cros i decidim baixar fins l'Auto Dara per  realitzar tot el passeig marítim i pujar per la Ronda Cervantes fins a casa, hem fet els últims Km que segurament farem el proper mes de desembre a la mitja de Mataró. La veritat es que m'he trobat molt bé de cames i des d'Argentona fins al passeig marítim he imposat un ritme força ràpid. Ara mateix que estic escrivint al bloc, trobo que les cames em pesen una micona. Una sortida de 22 Km en 2 hores 28 minuts reals.
Aquí us deixo el link del recorregut http://connect.garmin.com/activity/118495864






No hay comentarios:

Publicar un comentario