domingo, 26 de junio de 2011

26/06/2001 Sortida: Mataró (Països Catalans)-Turó d'en Tonyí-Sant Martí de Mata-Can Bruguera-Font de la Moreneta-Oais d'Argentona-Mataró (casa)

Després de la sortida de divendres, avui un nou repte amb el Moi, Manel i jo, l'Eva ha quedat amb les Maima per anar a la "Llorita". Prenem un cafè a l'Angi i comencem a córrer a les 7.30 passant per sota el pont de l'autopista on sempre trobem dos indigents dormint. Pugem per darrere de la Font del Pericó fins arribar al Touring Club i posteriorment a la dreta pugem el turó d'en Tonyí (No estic segur que sigui aquest) que es troba a la dreta de Can Marqués. Aquesta pujada és molt dura perquè ens trobem al principi i el cos encara no respon al cent per cent.

Arribem a la capella de Sant Martí de Mata (Foto de l'esquerra) i agafem uns corriols que ens portaran a Can Bruguera. Passem per darrere del camp de futbol fins la font de la Moreneta on ja vam estar fa un parell de setmanes. Omplim les ampolles d'aigua i aprofitem per fer un parell o tres de fotos per penjar en el blog.

Matrix i jo
El crack d'en Moi i jo

Des de la Font fins la cruïlla del Parc Forestal i el camp de tir, passem per uns corriols per on ja havíem passat de tornada, la setmana passada. En Manel ens deixa a la cruïlla i agafa direcció Parc Forestal perquè tenia una competició de billar a Granollers. En Moi i jo seguim direcció Argentona, passant pel Camp de tir i tombant a la dreta per baixar per l'Oasis. Atenció a tots els runners que voleu passar per devant de la casa on viuen uns okupes: ha sortit una tia cridant amb molta mala llet que féssim la volta dient que per alllà no es podia passar i li he dit que una merda i hem baixat fins la granja de porcs que hi ha a Argentona al costat de Ragusant. Aquest camí que es quasi tot pista fins a Mataró se m'ha fet molt llarg fins arribar a Mataró a la benzinera de l'antiga distoteca Dara, li he dit al Moi que tirés fins a casa seva perquè jo estava fulminat, al principi no em volia deixar sol pero he insistit i ha seguit corrents. Jo he caminat fins l'església Maria Auxiliadora i després he "trotat" fins a casa passant pel parc central.
En resum 2 hores 45 minuts patint força ja que la sortida de divendres d'1 hora i 45 minuts a Burriac i la creu de Montcabrer va ser molt dura.